کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی‌های آتاری و نرم‌افزارهای قدیمی خود را در مرورگرتان اجرا کنید!

کمپانی اینترنت آرشیو دست به انتشار ابزاری زده که به شما اجازه می‌دهد در هنگام وبگردی مروری بر خاطرات کودکی خودداشته باشید و بازی‌های آتاری را در مرورگر خود اجرا کنید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ این تیم نرم‌افزاری زمانی در حدود دوسال را برای توسعه این پروژه صرف کرده تا بتواند شبیه‌ساز بازی و برنامه‌ها را به مرورگر رایانه شما بیاورد. بازی‌های قدیمی و نرم‌افزارهای سرگرمی تنها قسمتی کوچک از پروژه این شرکت به حساب می‌آیند. با انتشار قسمتی تحت عنوان مجموعه نرم‌افزارهای خاطره‌ساز، می‌توانید به گذشته خود باز گردید.

atari

البته مدنظر قرار دهید که فرآیند شبیه سازی این بازی‌ها برای اجرا در مرورگر بسیار پیچیده‌تر از قراردادن فایل آنها در مرورگر است و این شرکت، دست به کاری بزرگ زده است.

اگرچه برنامه‌های موجود در این مجموعه از طریق MESS قابل اجرا هستند اما JSMESS که برپایه جاوا اسکریپت بنیان نهاده شده است، این فرایند را ساده‌تر خواهد کرد. مطمئنا همه ما به دنبال راهی ساده برای اجرای بازی‌های قدیمی (البته به جز نصب شبیه‌ساز) بودیم و اکنون اینترنت آرشیو، کار را برای ما آسان و دلنشین کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17512 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/08/05 تعداد مشاهده: 2220
سافت گذر